مات شدم

בل نـــــوشــــتـہ هـــاے پســــــــــرڪ بــلــــــوچ

نفرین بہ عشق هاے امروزے

مات شدم

 

♖♘♗♕♔♗♘♖

♙♙♙♙♙♙♙♙

╗════════╔

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

║▀▄▀▄▀▄▀▄║

╝════════╚

♟♟♟♟♟♟♟♟

♜♞♝♛♚♝♞♜

مات شُدم از رَفتَنت

✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻

هیچ میز شَطرَنجی هَم در میان نَبود

✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻

 این َوسط فقَط یک دِل بود



בل نـــــوشــــتـہ هـــاے پســــــــــرڪ بــلــــــوچ

نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت22:35---19 بهمن 1396
تیغ روزگار

شاهرگ “ کلامم ” را

چنان بریده

که سکوتم “بند” نمی‌آید ...


سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت16:40---31 ارديبهشت 1394
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه:چند تا بچه داری؟بابام میگه: یکی آمار گیره میگه: تو شناسنامه که اسم دو تا نوشته بابام میگه: آهان اون یکی رو میگی؟ این دکوریه هر وقت اینترنت قطع بشه می یاد تو حال به دور میزنه میره تو اتاق خواب در همین حد

سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت14:32---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه برو از خدا بترس فکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟'پاتو ور دار ار روی تسبیحم.منحرف مفسد فی الارض.

sara yekta
ساعت14:37---18 فروردين 1394
دیروز با دوستم مهتاب سر یه موضوعی دعوام شد در حد بزن بزن.بعد دیدم یهویی وسط دعوا نشست روی زمین و شروع کرد به خندیدن.گفتم الاغ واسه چی داری میخندی؟گفت :چرا وقتی مشت میزنی مثل این فیلم هندیا صداشونو در می یاری؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت10:34---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن..................سلام خوبی؟تو همبلاگیهات از سارا یکتا با معرفت تر هم دیدی؟؟؟؟؟نوچ دیدی ایمیلمم تو کامنتم گذاشتم دوس داشتی اد بنمو بعدشم جواب کامنت شرعی و اخلاقی و عرفی و اجتماعی وفرهنگی و...واجبه ها؟؟؟؟؟

sara yekta
ساعت13:06---6 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره''؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت16:44---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیه چه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده????
Namard salam


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت20:12---23 اسفند 1393
ایووووووووول این پستت عالیه

سارا یکتا
ساعت14:10---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟امیدوارم vase gf hatعیدی توپی بگیری.
Rasti kheili namardi


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت20:30---12 اسفند 1393
سر کلاس عربی بودیم وقتی معلم سرشو میکرد اونطرف همه شروع می کردیم به‌ صدا حیوون در اوردن.یهو نمی دونم چی شد عصبانی شد(الکی مثلا نمیدونم) برگشت به هممون گفت:د خفه شین دیگه..مثل خر واق واق میکنین
من °_°
خر °_°
واق واق°_°


sara yekta
ساعت16:16---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............سر بزن .کامنت نمبدی فحش بده تا بدونم وبم می یای. خیلی دوس دارم فحش جدید یاد بگیرم فحش جدید چیزی بلدی؟؟؟؟؟؟؟بزور نباید سربزنی دوس دارم حضورت داوطلبانه باشه. اوکی؟؟؟؟

DUYĞU
ساعت13:00---12 اسفند 1393
از مرگ نترسید!
از این بترسید که وقتی زنده‌اید،
چیزی در درون شما بمیرد به نام "انسانیت".


DUYĞU
ساعت0:11---12 اسفند 1393
خــــدایـــا به آسمانت بگو ؛

تا می تواند برف هایش را به زمین هدیه دهد !

آنقدر که بشود آدم ساخت . . . فقط آدم !

حتی برفی و سرد ! آدم هایی که تو ساختی عهد شکنند !

اما آدم های برفی عمرشان به شکستن عهد و پیمان نمی رسد !


سار ایکتا
ساعت22:28---11 اسفند 1393
همسایه مون نذری آورده بود، اومدم تشکر کنم،

قاطی کردم، گفتم: خداروشکر!


بی چاره فکر کرد ما داشتیم از گشنگی می مردیم، دو تا بهم داد!


DUYĞU
ساعت2:00---10 اسفند 1393
ﻭﻗﺘـﯽ ﺯﺧﻤﯽ شدی ...حرفی نزن...چیزی نگو...
گلایه هم نکن از کسی...
دیگه نه اون بر میگرده...و نه تو مثل روز اول میشی...
گوشه ای بنشین...و خاطراتت را ورق بزن...و بخند به این زندگی...


DUYĞU
ساعت1:59---10 اسفند 1393
غمگــیـטּ و خــستہ اَم ... (!)

دلــم یڪــــ هــواے بارانــے مــیخــواهد ./...

یڪــــ شـانـہ بــراے گـــریه ڪــردن .../.

و یڪـــ گــور پــــدرے ڪہ نثار دُنیا و تـمـام مُــتعلقاتش بُڪــُنمـ ... (!)


سارا یکتا
ساعت9:28---6 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر خخخخخخخ سلام

DUYĞU
ساعت14:27---1 اسفند 1393
سفیدی را نمیدانم!
ولی من خوب میدانم،سیاهی رنگ یک رنگیست؛
دوچشمان سیاهت......
رنگ یک رنگ تمام خاطراتم بود در شبهای تنهایی...
ولی افسوس رفتی
واین رفتن برای مردنم کافیست.


DUYĞU
ساعت14:27---1 اسفند 1393
من گمان می کردم دوستی همچون سروی سرسبز ،
چارفصلش همه آراستگی ست ..
من چه میدانستم ، هیبت باد زمستانی هست ؟

من چه می دانستم
سبزه می پژمرد از بی آبی
سبزه یخ می زند از سردی دی ..

من چه می دانستم
دل هرکس دل نیست ؛
قلبها زآهن و سنگ،
قلبها بی خبر از عاطفه اند ..


DUYĞU
ساعت14:26---1 اسفند 1393
معشـــــــــــوقه ای پیــــــداکـــرده ام به نــــام روزگـــــــــار...

ایـــــــــــن روزها سخـــــــت مـــــــــــرا

در آغــــــــوشِ خــــــویش به بــــــازی گــــرفته اســـت...


DUYĞU
ساعت14:26---1 اسفند 1393
سخت می ترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم


DUYĞU
ساعت14:25---1 اسفند 1393
اغلب قدرتِ یک لمس، یک لبخند، یک کلمه ی محبت آمیز، یک گوشِ شنوا، یک تعریف صادقانه، یا کوچکترین توجه را دست کم می گیریم،

در حالی که همه ی اینها قادرند یک زندگی را از این رو به آن رو کنند...


سارا یکتا
ساعت11:16---30 بهمن 1393
پلک بر پلک مي گذاري به خود مي گويي اندوه نيز مضحک است،زيرا تمام مي شود، پلک بر پلک مي فشاري و ميداني ،آنچه تمام مي شود تويي نه اندوه....bi maram Salam

غریبه
ساعت20:03---27 بهمن 1393
نلسون ماندلا
بگذار عشق خاصیت تو باشد
نه رابطه خاص تو با کسی......


DUYĞU
ساعت16:47---25 بهمن 1393
ولنتاین مبارك ، همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت1:03---25 بهمن 1393
شیشه پنجره ای میشکند
یک نفر می پرسد که چرا شیشه شکست؟
آن یکی می گوید شاید این رفع بلاست.
دل من سخت شکست، هیچکس هیچ نگفت
غصه ام را نشنید...
ازخودم می پرسم :ارزش قلب من از شیشه یک پنجره هم کمتر بود؟


sara yekta
ساعت17:40---20 بهمن 1393
تو کوچه های شهر میفهمم اینو من : تنهایی آدمو ولگرد میکنه.سلام عرض شد. خوبی؟؟؟؟؟؟

مجید اصغرزاده
ساعت17:54---19 بهمن 1393
مي آيم..
دردهايم را روي اين صفحه ي مجازي مينويسم...
ولي هيچكس نفهميد
من اين ها را واقعي درد ميكشم..


atefeh
ساعت14:28---19 بهمن 1393
دیوانه امـ میخـوانیـد
گاهــــی که از سـر بغـضـــ
گریـــه میکنمــــ
مجنـونـمـــ میخوانیــد
ای جـــماعـــــــت!
سازهایـــتــــان را کــــوکـــــ کنـــــید
تا به هر سـازی که شــما میخواهــید برقصمــــــ...


atefeh
ساعت14:27---19 بهمن 1393
چگونه استـــ حال من...
با غمـــ ها می سازمــــ...
باکنایه ها می سوزمــــــــــ...
به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ...
لبخندی تـــلخـــــــ....
خــــــــــداونــــــــــ ــــــــــدا...
می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ...
از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی
فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر
فقط یک قبـــــــــــــــر...
در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمــــــــ ـ
خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ...


atefeh
ساعت14:27---19 بهمن 1393
اصـــــلا به روی خـــودم هـــــم نمے آورم که نیـــستی
هـــــر روز صبـــــح
شـــماره ات را مےگـــیرم
زنـــــی می گوید: دســتگــاه مشـــترک ...
حرفــــش را قــطــع مےکنم
صدایـــت چرا انقـــدر عـــوض شـــده عزیـــزم؟
خوبی؟ ســــرما که نخورده ای؟
مے دانی دلـــم چقـــدر بـــرایـــت تنـــگ شـــده است؟
چنـــد ثانیــه ای ســـکوت مے کنم
من هـم خـــوبم
مزاحــمت نمے شوم
اصـــلا به روی خـــودم هـــم نمے آورم کـه نیــســتی !


atefeh
ساعت14:26---19 بهمن 1393
☜منْ :|

از دُوسـتــ دٌختَٓــر قَبليشـ-_-

از دُوسـتــ دٌختَٓــر بَعديشـ-_-

از دٌختَٓــر هايـِ مَحَلِشُونــ :|

ازدٌختَٓــر هايـِ فاميلاشٌونــ>o<

از دٌختَٓــر عمـــو هاشــ...

از دٌختَٓــر خالهــ هاشـ :| ...

از دٌخـتَٓــر عـــمَشــ ...

ا ايٓـنــ زن داداشـــاشـــ :|||

تـَماميهـ دُختَرايـ كهـ لايكــِش ميكٌنَنــ-_-

دخترایی که لایکش نمیکنن

دٌختَٓــرایی كه نگاشـون ميكنه←_←

✘دخترایی که نگاش میکنن✘

مـــــٌـــــــتـــــِـــــــ ــنـــــَـــــــــــفـــــِـــ ـــــرَمـツ



atefeh
ساعت14:25---19 بهمن 1393
وقــتـــــي داغــــــــــــــــــــــونے

هرکـی ازراه مـيـرسه ميگــه حقــتــــه

صــد بار بهــت گفتـم اين کـــارونکن....

سـرکـــــــــــــــــــوفــت

داد و بيــــــــــــــــــداد

تيکـــــه هــــای الــکـی

قـــــــــــــــــــــــــــ ــرص

درد وتــــــــــنــهـــــايـــے

امامحض رضـــــاے خدايکے نيس بزنه روشونت و بگه

درکــــــــــت مــيکــــــــنم


atefeh
ساعت14:24---19 بهمن 1393
هــــــــــمیشــــــــــہ یاכمـــــــــــوטּ بــاشــــــــــہ


از اومــــــدטּ یڪـــی تــــــوی زنـכگـــیــمـــــــــون


ذوق مــــــــــــــــــــــــــرگ نــــــــــشــــــــــــــیـم<b r />

تــا وقتـــی ڪـہ تنهـامــــوטּ گــــذاشـت و رفـــت


כق مــــــــــــــــــــــــــــر گ نـــــــشــــــــــــــــیــم<b r />


atefeh
ساعت14:23---19 بهمن 1393
פֿـُـــودم پادشاهــــــــــــــم

رفیقــــــآم تــاج رو سَــرم
پـَـس↚بــَــدפֿـــواهـامــو


atefeh
ساعت14:21---19 بهمن 1393
از کــلـمــــه ( تــــک پــــــر ) بــــدمـــــــــــ مـــیــــــاد

چــــــــون اگــــــــــــه (تـــــــکــــ) مـــــــال خــــودتـــــ

بــــــــــــــــــود ، آخــــــــــــــــــــــــــــ رش ( پــــــــر )

نمــــــــــیـــــــــــــزا شـــــــــــتــــــــن بـخـــــــوایــــــے

نـخــــــوایــی عــشـقـــــت ( پـــــــــر ) مـــــیـکشـــــه


atefeh
ساعت14:21---19 بهمن 1393
.....“ بـہ ساعت نگاـہ می‌ کنم : ....

.... حـכوכ سـہ نصفـہ شب است .....

چشم می‌بنـכم تا مباـכا کـہ چشمانت را از یاـכ برכـہ باشم

.... و طبق عاـכت کنار پنجرہ می‌روم ....

.... سوسوے چنـכ چراغ مهربان ....

وَ سایه‌هاے کشـכار شبگرכان خمیـכـہ و خاکسترے گسترכـہ بر حاشیه‌ها

.... وَ صـכاے هیجان‌ انگیز چنـכ سگ ....

.... وَ بانگ آسمانے چنـכ خروس ....

.... از شوق بـہ هوا می‌پرم چون کوכکی‌ام و ....

خوشحال کـہ هنوز معماے سبز روכخانـہ از כور برایم حل نشـכـہ است

.... آرے از شوق بـہ هوا می‌پرم و ....

.... خوب می‌ـכانـــــــم ....

..... سال‌هاست کـہ مـُــــــــرכه‌ام” .....


DUYĞU
ساعت22:50---17 بهمن 1393
ماندن در روزگارِ سخت
اُمید به زندگی ست و
اینکه هیچ زمستانی ماندنی نیست...


DUYĞU
ساعت22:49---17 بهمن 1393
داشتن دوستی که
آدم نسبت به او احساس آرامش کند
بهترین چیز است! ...


DUYĞU
ساعت22:46---17 بهمن 1393
صبح‌ها
لحظه‌ای میان گرگ و میش هست
که چراغ‌های پارک‌ها را خاموش می‌کنند
و گنجشک‌ها دیوانه می‌شوند
من آن لحظه را دوست دارم...


DUYĞU
ساعت22:45---17 بهمن 1393
دلم یک فنجان چای گرم میخواهد
کنار تخت چوبی قهوه خانه
در آن بالا بالا های کوه
دلم یک فنجان اکسیژن میخواهد...
سینه ای بدون درد...


atefeh
ساعت14:14---17 بهمن 1393
لینک کردن شما باعث افتخاره

atefeh
ساعت11:44---17 بهمن 1393
چندان هم مهم نیست ڪـہ هیچ نداشتـہ باشــــے

همین مرا بس...

ڪـہ ڪوچـہ اے داشتـہ باشم و باران

و ڪســـــے در زندگیم باشد که زلال تر از باران است!!!



atefeh
ساعت11:44---17 بهمن 1393
عادتـــ کرده ام::

به ایـنکه هــمــیــشه

در بحران هــای زندگــی ام::

خــودم هوای خــودم را داشته باشم::

در شـــبــــ های بیخــوابی::

خــودم برای خــودم لالایی بخــوانم ...

وقتی بغض میــکنم...

خودم...خــودم را در آغــوش بگــیرم

و دلــداری بدهــم::

مــیــبــینــــــــــــــی::<b r />
تــنهـایی...

با هـمــه ی دردی کـه دارد::

مـرا " مــرد " بار آورده::

آنـقدر که با همـه ی " نامردیها "..

"مـردانه " به خــودم تکیه میــــــکنم



atefeh
ساعت11:44---17 بهمن 1393
دنـیــــــا و خــوشــــــــے هـایـش ارزانـــــــــے آدم هــــــایـــے ڪـــہ...

زیر بـــآران دم از دوســــــت داشــــتــن مـــــــے زنـنـــد

امـــا بـــآران ڪـــہ بـنـــد آمــــــد

اســـــیــر تــمـــاشـــــاے رنــگـــیــن ڪــمــــان مــــــے شــــونـــد


atefeh
ساعت11:43---17 بهمن 1393
خیلے وقته با هیچ چیزے جز مستے
یاـב روزاے خوش نمے افتم
هیچ چے تو زنـבگیم جـבے نیست
حتے شعرایے که برات گفتم
خیلے وقته براے بوسیـבن
هیچ شوقے نـבارم و سرבم
وقتے میگن چقـבر با احساسے
בوست בارم بگم غلط کرבم
عاشق خیلیا شـבم هربار
בختراے زیاـבے رو בیـבم
گاهے با عشق رو به راه شـבم
اما از ازבواج ترسیـבم
این בیگه واقعا غم انگیزه
هیچے قلبت رو مبتلا نکنه
בوست בارے یه شب بخوابے و صبح
زنگ هیچ ساعتے صـבا نکنه
هیچے تو زنـבگیم جـבے نیست
خیلے خوابم میاـב و بیـבارم
کاش ترکم کنے یه شب وقتے
گم شـבم لابه لاے گیتارم


atefeh
ساعت11:42---17 بهمن 1393
شـــــــــــــــــک نکــــن " دنــــــــــیا همیـــــــــــــــــنه :


مــرد بـــــــــودن درد دارد نامــــرد بــــــودن کــیـــف


خـــــوبـــی تـــــــاوان دارد بـــــــــــــــدی احـــتــرام


پاک باشــــی تــنـهایـــــی خیانـــــت کنـــی با کلاســی


امــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــا


دور بــــاشــــــــــــــــــی و تــپــــــنـــــــــــــــــــ ــــــــده


بــــهـــــــــــــــــــتر اســــــــــــت از ایـــــــــــــــــــــن کــــه


✔ نــــــــــــــــزدیـــک بـــاشــــــــــــــــی و زنــَــنـــــــــده


atefeh
ساعت11:42---17 بهمن 1393
ﺍﻫــــــﺎﻯ ﺑـــــــــــــــﺎ کــﻠــــــــــــــﺎﺱ

. . . . . . . . . . . .

ﺍﮔﻪ ﻏــــــــــــــــــــــﺮﻭﺭ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺑــــﻲ ﻣﺤـــــــﻠــــﻲ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺑـﻲ ﻏــــــﻴــﺮﺗـــــی ﮐـﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺑـﻲ ﺣــــــــﻴـــﺎﻳـــــﻲ ﮐـﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺗــــــــﻨـﻮﻉ ﻃـلــــبـﻲ ﮐـﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﻋـﻮﺿــــی بـــــــودن ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺗـــﻴـــــــــــــــﻎ ﺯﺩﻥ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺧــــﻴﺎﻧــﺖ ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩﻯ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌـــــــــــــــﺎ ﺍﻳـــﻨﺎ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ....

ﻣـﻦ ﻣﻴﺨــــﻮﺍﻡ ﮐﻪ ﺑــﻲ ﮐــــﻼﺱ ﺗــــــﺮﻳﻦ ....

ﺍﺩﻡ ﺭﻭﻯ ﺯﻣـــــــﻴـــــﻦ بــــــــــــــاشــــــــم ....



atefeh
ساعت11:41---17 بهمن 1393
خــــــــوشیخـــــــــتے כاشتــــــטּ ڪســــــے اســـــــــت

ڪــــــــه بیــــــشتر از خــــــــوכش تـــــــــــــو را بخــــــواهـــــــכ

و

بیــــــــشتر ازتــــــــــــــو

هیـــــــــــچ نــــــخواهــــــــــــــכ

و

تــــــــــــــو

بــــــــــرایش تــــــــــــــمام زنـــــــכگے بـــــــــــــاشے


atefeh
ساعت11:41---17 بهمن 1393
בلتــــــــنــــــگ که میــــــــشوے

گوش هایــــــــت منتظر شنیـــــבن صـבایے هستنـב

و چـــــــــشم هایـــــــت بے تـــــاب בیـבن لبخنـב کسے

و تو بے قرار בر پے یافتن خلوتـــــگاهے براے آرمیــــــבن

حتے شـבه بر روے جــــــבول هاے کنار خیابان ها کوچه ها

و حالا خـــــروش سوال هاے بے مصرف و

خفقان تو

انگار با خوב زمــــــزمــــــــه مے کنے

خـבایا چرا בلتــــــنــــــگے و بے قرارے בست از سرم بر نمے בارב


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, ساعت 19:0 توسط پســرڪ بــلــوچ |